Tror jag har hittat mitt kryptonit...

Vi alla har något som vi är känsliga för. Det lärde stålmanen mig när jag var liten ^^ idag har jag listat ut hur mig egna lilla gröna sten egentligen ser ut. Ska jag vara ärlig så finns det nog mer än sten som skadar mig.(jag är inte stålmannen … än) Men det är alltid något som svider lite extra.

Nog om det, jag och John satt och kollade på en dålig superhjältsfilm i dag. Det är något speciellt med superhjältar. (Förutom det där med superkrafterna såklart) De har alltid något de vill lära oss något. Det kan handla om mod, kärlek eller makt..


”With great power, comes great responsability”

sen har vi de som ser världen på ett annorlunda sätt. Superskurkarna ^^ jag måste säga att jag alltid tyckt att dom är lite mer …. festliga


jokern "- -We really should stop fighting, we'll miss the fireworks!"


Det underbar är att ingen tycks lyssna på va de onda har att säga …

jag tog mig lite tid att göra det i dag. Det roliga är att de oftast försöker rädda världen på sitt egna lilla sätt... i dag var det en robot som skulle hjälpa människan att överleva genom att döda några miljoner av oss. En fin idee men tanke på dagens miljöproblem. Men inte enligt vår superhjälte som skulle hämnas sin fars död och rädda sina vänner !! Tanken slog mig att det är nog där vi kommer att falla. Jag skulle aldrig kunna tänka mig att slänga min dator för att rädda miljön...eller att sluta resa för att minska utsläppen. För det är så jag träffar och umgås med min familj och mina vänner. Så bara så ni vet ni är anledningen till att jag förstör världen ;)

(Galet vad långt det blev. Hoppas ni orkade er igenom allt)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad består din gröna lilla sten av då? Det skrev du väl aldrig, el va de bara jag som inte hajade någonting?

//Malin (se vad jag lär mig;P)

2008-11-06 @ 18:15:04
Postat av: Anonym

din lilla dromedar sluta skylla på oss:P fast vänta du sa vänner puh då är inte jag påverkad:P



Mvh Snigeln :P

2008-12-05 @ 12:11:32
Postat av: Adela Karlsson

Tycker mycket om det du skrivit! Underhållande att se lite fina grejer och inte endast det generella grejerna som man kan läsa om varenda dag. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0