Två galna män....

I dag var det än en gång dags för praktik. Måste säga att jag mer och mer trivs som lärare. Det finns inte mycket som toppar att en elev säger att man lätt är den bästa slöjd läraren någon sin. Sen att det kanske är för att de brukar ha slöjd Hitler som lärare eller om det bara är allmänt fjäsk. Vet jag inte . Men glad blev jag :)


Annars har John och Olle hoppat runt som idioter i lägenheten i snart 45 min. De påstår att de tränar … men det ser mer ut som någon slaggs anfall eller kanske en afrikans ritual dans... men men vem är jag att döma.. Så länge de ha mer kläder på sig än de gamla afrikanska stammedlemmarna så är jag glad :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Visst är det toppen att vara lärare? Man ger och ger och då och då får man faktiskt något litet tillbaka som gör hela ens dag, eller vecka ibland. Och ändå kan man aldrig vara riktigt säker på att inte ha blivit för bakom ljuset ;)



Tack för de fina liljorna förresten, de har börjat slå ut och doftar underbart!



Kram Syrran

2008-11-04 @ 22:54:34
URL: http://greiddnos.blogspot.com
Postat av: Anonym

Det är ju de jag säger...killarna kommer tycka du är schystast ever och alla småtjejer kommer bli kär i dig, du fjortismagnet :P haha. Nä men du kommer nog bli en kanonlärare de betvivlar jag inte.

2008-11-05 @ 10:55:43
Postat av: Tille

Det är skönt att få vara på praktik. Det är scary som hell när man går ut, men fruktansvärt att komma tillbaka till universitetet efteråt. Därför är det så himla skönt att i mitten av januari få slippa eländet med att hela tiden bli bedömd och istället få bedöma lite istället :)

2008-11-05 @ 16:22:15
URL: http://mrtille.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0