Bullar 4life

Det finns mycket just nu jag skulle kunna sitta och klaga och gnälla över. Det var precis det jag tänkte göra i dag.
Jag tänkte sitta hemma i min ensamhet med två påsar med bullar (från mamma) och ett galet stort glas mjölk och bara tycka synd om mig själv. ”Man kan aldrig tycka synd om sig tillräckligt mycket nu för tiden.”

Det jag inte hade räknat med var mammas magi. Jag vet inte hur hon gör det men efter man har vräkt i sig en halv påse av hennes bullar så kan man bara inte vara deppig längre.
Detta fick mig att in se tre viktiga saker. Ett att alla jobbig saker som hänt på senaste konstigt nog har en ljus sida..... Två att magi faktiskt existerar. Även om det bara är i några av mammas bullar. Och slutligen tre att jag lätt måste börja använda ordet magi mer ^^


Så har sitter jag nu gnagandes på den sista bullen
, pillar mig lite i naveln. Funderar på vad man ska hitta på nu.
Kanske ut och jaga troll i skogen eller helt enkelt ut å hänga i palatset med några ny vunna vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0