it's war !!

Dagens stora förvåning min nya basgrupp (klass) är riktigt rolig. Vi diskuterade allt från skolan till......till...
andra saker som det redan finns alldeles för mycket av på Internet..
hur som helst roligt hade vi.

Andra saken jag glömt berätta om
är att det inte bara är Tobias som
visar sig i tidningarna nu för tiden. David dök för några dagar sen upp i Smålandsposten med en
spännande intervju och allt. (glöm inte att rösta på honom)

man kan nästan tro att detta kommer bli någon slags popularitets tävling mellan oss bröder. Om inte tycker jag allt att vi ska göra det till en nu. Det kan om inget annat göra stämningen vid familjeträffarna lite mer spännande.
Så kära bröder vi är här med i krig!! (eller ja i alla fall brottning tills vi blir riktigt riktigt trötta)
Den som vinner får stolt bära som titeln Mr: Svensson (och ett gratis nervslag nästa Svensson renunion.)

Nu kanske ni tänker att det bara är lilla jag kvar. bara lillebror som inte varit värd att nämna i tidningen. Nej då, jag har sedan långt innan mina bröder ens drömde om kändisskapet gjort karriär. Runt om i Sverige var jag berömd (eller snarare ökänd) som killen som dissade lumpen.

Så om ni ser en tidningsartikel om något märkligt och tillsynens ogenomtänkt brott så kan det mycket väl varit jag som har gjort ett tappert försök att sno åt mig titeln MR SVENSSON !!! Moahahahahahahahah ahahaaaaaa

Kommentarer
Postat av: Anonym

hmmmm ook lycka till :P vi kan ju linda stationen i toalettpapper då hamnar du på tv:P

2009-01-28 @ 10:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0