ffs sommarjobb ?!?!?

Då var det dags igen, nu är det sommarjobbs jakt säsong . Jag har gjort alla förberedningar en man som jag kan göra. Jag kar kokat varm Oboj till de långa väntestunderna. (Tålamod är en fiskares bässta vän.) Alla lömska fällor är utplacerade på strategiska ställen. Vid brevlådan har jag tex satt upp en björnsax så att brevbäraren ska bli sjukskriven i några månader. Jag har även skaffat mig det bästa vapnet som finns på marknaden. Ett cv fullt av lögner. (Om någon frågar så kan jag prata spanska flytande och har även 6.3 år erfarenhet av dataprogrammering .. det är lika bra att ni bara säger ja så fort någon frågar något om mig.. ) Det finns helt enkelt ingen chans att jag är arbetslös i sommar.

I fall det nu mot förmodan kommer går segt att få något. får man ta till det tunga artilleriet. I stil med The bro Barny.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0